czwartek, 2 października 2014

Co w przerwie? Czyli czytam i studiuje

Od ostatniej informacji, która była wyjaśnieniem tego co robiłem w weekend minęło troszkę czasu. To co się działo później i dlaczego żadnej notki nie było można po prostu określić mianem choroby po wyjazdowej. 

Krótko po wyjeździe złapałem jakiegoś wirusa, więc jakiś czas przebywałem w domu. Tak więc żadnych specjalnych wydarzeń trudno się doszukać. Jednak jeżeli kogoś to interesuje to w tym czasie np. skończyłem czytać kolejną z części „Władcy Pierścieni” i aktualnie została mi już tylko ostatnia, czyli „Powrót Króla” (czytam sobie zwyczajowo po rozdziale dziennie , ponieważ historie znam bardzo dobrze z ekranizacji, ale stwierdzam, że książka jak zresztą w 90% innych przypadków, tak i tu okazała się być ciekawsza).
Prócz książki dosłownie przed dwoma dniami (jako, że jestem studentem) zacząłem też majstrować przy materiałach do pracy inżynierskiej.
Właśnie z końcem września a dosłownie w ostatni jego weekend, zaczęły mi się zjazdy na uczelni tzn. ostatnie pół roku przed obroną (jako studia inżynierskie jest to 3,5 roku nauki). Zgodnie z tym co było już wspominane studiuje informatykę, a temat mojej pracy jest o tyle luźny, że jest to reklama w Internecie i jej ewolucja. Dlatego po części muszę robić to co i tak już wcześniej miałem okazje w pewnym sensie robić.To tak pokrótce co robię prócz wspomnianych wyjazdów. 

Przed napisaniem tej wiadomości Shigna poradziła bym napisał coś o tym co mi tak właściwie dają te studia i dlaczego to robię? 
Więc myślę, że powody tego wszystkiego są proste, bo poza papierami, które otrzymam po ukończeniu nauki, mam po prostu dodatkowy kontakt z ludźmi. No a jak już pewno dało się zauważyć chętnie poznaję nowych ludzi i lubię pośród nich przebywać ^^.  Tak wygląda odpowiedz dlaczego i z jakiego powodu robię te wszystkie rzeczy .

Żyć tak by nie marnować czasu i nie żałować, że się nie próbowało. Tak, by na końcu powiedzieć zrobiłem to co zrobić można było. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze spamu i obrażające innych będą kasowane. Pozdrawia jedyny troll tego bloga.