niedziela, 21 września 2014

Weekend - Warszawa i Kraków

Mateusz sobie podróżuje po Polsce, wczoraj był w Warszawie (a przynajmniej tak powiedział), a dziś w Krakowie u naszej wspólnej internetowej znajomej.

Wiecie, że w Krakowie znajduje się Ogród Doświadczeń? Można w nim znaleźć sporo interesujących urządzeń przedstawiających konkretne zjawisko fizyczne. Sam Ogród znajduje się całkiem blisko centrum, a przynajmniej łatwo tam dojechać tramwajem. Ceny są przeciętne, więc też nie są ogromnym problemem, zwłaszcza że sama trafiłam tam w maju, gdy wejście było darmowe. To się nazywa szczęście, bo nawet o tym nie wiedziałam, a samo miejsce jest świetne, więc warto.

Szkoda, że nastolatkowie rzadko lubią fizykę, a wszystko przez zajęcia w szkole, które często są nudne. Moje lekcje w gimnazjum były kiepskie, a czasami nawet tragiczne. Dopiero, gdy "dorosłam" zrozumiałam, że nasz fizyk chciał po prostu się na nas wyżyć. U Mateusza w sumie nie pamiętam jak było, chociaż miał fizyka jako wychowawcę w szkole.

Nie mam co robić czekając na relację z podróży tego na M, więc pora na anime.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze o charakterze spamu i obrażające innych będą kasowane. Pozdrawia jedyny troll tego bloga.